Data e postimit: 2016-01-14 20:01:46
Lexime: 2058
Jeta
Lloji: Fjale te urta
Tema: Jeta
Autori: Rinis cani
Shkolla: Halit coka
Klasa: 8d
Qyteti: Kamez
E-mail: Besacani19@gmail.com


Jeta ka plot te papritura

Vepra te ngjashme
Autori: ana xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: isa tdsh
isa tdsh e ka kuptimin isa te dua shume ndersa isa tkm ka te njejtin kuptim por vetem se eshte ne spanjisht ndersa isa tk+ ka kuptimin me te famshemmm isa pas suksesit qe arriti me grupin e saj shkoi te studjoje ne nje shkolle prestigjose arti madje edhe...
Autori: asma · Lloji: Romane · Tema: jeta e nje vajze deri atehere perfekte por qe merr drejtim te kundert
parathenie:"jeta eshte e shkurter dhe plot te papritura ".Keto fjale jane pak per ta permbledhur te gjithe kete liber ,por ama jane shume sa per te hapur 1 dere kureshtjeje.Ky roman ben fjale per jeten e nje vajze 13 vjecare .Deri ne kete moshe jeta e saj...
Autori: Florida Albrahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ku po shkojme me kaq ligesi
ku po shkojme me kaq ligesi Eh si eshte jeta plot me te papritura .... Rrethohemi nga e mira,e keqja,ligesia qe jane udhetare me ne ne cdo hap qe hedhim. Pra jeta eshte si film ku gjithesecili nga ne mundohet te luaje me bukur rolin kryesor.Kemi shume ra...
Autori: Ardisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ku po shkojme me kaq ligesi
EHH si eshte jeta plot me te papritura .... rrethohemi nga e mira e keqja ligesia qe jane udhetare me ne ne cdo hap qe hedhim. Pra jeta eshte si film ku gjithesecili nga ne mundohet te luaje me bukur rolin kryesor..kemi shume raste qe ne nuk jemi te perg...
Autori: [FG] · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Perse zgjidhjet ne jete me takojne mua dhe askujt tjeter
Jeta eshte e mbushur.plot te.papritura, gjera qe ne nuk duam te ndodhim apo gjera te bukura. Pavaresisht situates qe mund te jete, zgjedhjet dhe vendimet ne jete me takojne mua. Mua sepse eshte jeta ime [PARAGRAFI 2] Jam krijuar te kem gjerat e mija, ...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Si t'a jetosh jeten kur humb dike te afert?
Si te vazhdosh te jetosh kur humb jeten dikush i afert? E dhimbshme eshte por nuk ke c'te besh.Kjo eshte jeta.E ke shume te veshtire te vazhosh perpara kur ke humbur nje njeri te dashur,kur ate e ke patur baba,nene,moter,vella,mikun tend me te mire.Eshte ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Jeta Jonë Jeta jonë është e bukur Plot me ëmbëlsi Esht e hidhur Zi e më zi Jeta si jeta Duhet të jetojmë Gjërat e vështira T'i përballojmë Gabimet tona ti përmisojmë Për ardhmërinë tonë Të pu...
Autori: Orgita · Lloji: Poezi lirike · Tema: Libri
Libri është miku më i mirë Ai dëshiron që secili nga ne ta lexojmë me shumë dëshirë Ai është i aftë të shpëtoj jetë Kjo është mëse e vërtetë Libri të mëson Kudo që shkon ,ai të këshillon Ai të edukon Ti zgjeron njoh...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: Maria · Lloji: Poezi lirike · Tema: Kjo vjershe ben fjlae se sa e bukur eshte pranvera dhe se si ajo I gezon njerzit
Thone femijet plot gezim , erdhi pranvera plot gjelberim. Ç'te them per te ajo eshte e bukur nga hera. Dalin njerez dalin femij Mbushet vendi plot gjalleri
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Fshati Im Me plot fusha kodra e lugje Dhe livadhet plot blerim Me aromë të ëmbël Me freski të butë Me ajër të pastër Pa tymra të zinj Eshtë fshati im Mbuluar me plot gjelbërim
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Natyrës Me plot gjelbërim Me pemë dhe fryta Me plot lule dhe freski Sjell plot gëzim Natyra jonÃ...
Autori: Ajshe Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Natyra
Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh ditën në një ambient të bukur është mrekulli.Ne për natyrën duhet të kujdesemi shumë ta mbajmë pastër prej mbeturinave.Natyra është një pjesÃ...
Autori: Egla Hasula · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: *Pranvera*
Pranvera Erdhi pranvera plot me lule shqerra e lule të tjera plot me gëzim e lumturi Oh sa bukur, bukuri. Dallëndyshja erdhi fluturim, rritet bari, vishet pylli me blerim Dhe në lëndina plot fëmijë mbledhin lule me dashuri, lule plot ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com